ادویه فلافل عربی موجب افزایش قند خون در افراد جوان می شود

ادویه فلافل عربی پودر شده به ویژه در کشورهای جنوب آسیا به عنوان ادویه مصرف می شود. همچنین می توان از آن به عنوان رنگ خوراکی استفاده کرد و در برخی کشورها برای شیرین کردن نوشیدنی هایی مانند شیر یا اسموتی ها ترجیح داده می شود.

برای اینکه ادویه فلافل عربی به صورت پودر در آشپزخانه ها استفاده شود، باید مراحل مختلفی را طی کند. ابتدا ریشه های افقی گیاه که ریزوم نامیده می شوند را تمیز کرده و به مدت 30 تا 35 دقیقه می جوشانند.

سپس با توجه به شرایط فعلی در فر یا زیر آفتاب خشک می شود. پس از خشک شدن ریشه ها، آنها را آسیاب کرده و به عنوان ادویه استفاده می کنند.

ادویه

ادویه به دست آمده به جای زعفران در بسیاری از کشورها استفاده می شود. همچنین در برخی از فرهنگ ها به عنوان چاشنی به غذاهای سرد، برنج و غذاهای مختلف سبزیجات اضافه می شود.

در حالی که فرم پودر ادویه فلافل عربی را می توان به راحتی در قفسه های بازار یافت، شکل پوست آن بیشتر از گیاهان دارویی تهیه می شود.

رسیدن به ریشه های تازه ادویه فلافل عربی که زادگاه آن آسیای جنوبی است در کشور ما کار آسانی نیست. زیرا ادویه فلافل عربی تنها در منطقه مدیترانه ترکیه توسط تعداد بسیار محدودی از کشاورزان تولید می شود.

با این حال، ممکن است بتوان به ریشه های تازه ادویه فلافل عربی در مکان های فروش محصولات طبیعی و در بازارهای زنجیره ای دست یافت. ادویه فلافل عربی تازه را می توان با پوست کندن، برش یا رنده مصرف کرد.

به طور گسترده ای در سوپ، سالاد و نوشیدنی استفاده می شود. طعم و عطر مطبوعی می دهد. ادویه فلافل عربی از دسته گیاهان دارویی است.

به دلیل فوایدی که برای سلامتی دارد، سال هاست که برای اهداف درمانی نیز استفاده می شود. یکی از ابزارهای طب سنتی به‌ویژه در کشورهای خاور دور که به‌شدت کشت می‌شود، محسوب می‌شود.