اسباب بازی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه قابلیت تغییر هم زمان به 5رنگ را دارند

دکتر دیری می افزاید چند وسیله اضافی مانند لباس پزشک یا ماشین آتش نشانی را وارد کنید و زمینه را برای “طرح ایده ها، بهره گیری از علایق اضطراری و ارائه داستان برای کودکان خاص” آماده کرده اید.

یک کارشناس می‌گوید یک اسباب بازی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ساده با چند وسیله برای «طرح ایده‌ها، بهره‌گیری از علایق نوظهور و ارائه خط داستانی» کافی است.

شاید شنیده باشید که تناسبات باربی آنقدر غیر واقعی است که در زندگی واقعی، کمر او 20 سانتی متر کوچکتر از گروه مرجع بیماران مبتلا به بی اشتهایی است. محققان می گویند با این نسبت ها او قادر به قاعدگی نخواهد بود.

اما آیا این بدان معنی است که شما باید از عروسک نمادین به طور کلی اجتناب کنید؟ دکتر یاگر به تحقیقات در مورد مضر بودن عروسک هایی مانند باربی برای تصویر بدن اشاره می کند.

در نهایت، «خریدن جدیدترین عروسک باربی برای دختران لزوماً آسیبی به آنها وارد نمی‌کند»، اما والدین باید حداقل از میزان رسانه‌های متمرکز بر ظاهر دختران جوان آگاه باشند  و به آنها آموزش دهند که چگونه آن را نقد کنند. دکتر یاگر می گوید.

فردا ۲۰ سال از بازی‌های پارالمپیک سیدنی می‌گذرد، اما برای دختر جوانی که مبتلا به فلج مغزی است، این تاریخ نقطه عطفی در نگاه مردم به معلولیت است.

این فقط انتخاب عروسک‌های شما نیست که بر رشد فرزندتان تأثیر می‌گذارد، بلکه نحوه بازی شما و فرزندتان با آنهاست. بنابراین اگر نمی‌توانید «استاندارد طلایی» طیف متنوعی از عروسک‌های ساده و درست از نظر آناتومیک را به دست آورید، وحشت نکنید.

دکتر دیری می‌گوید: «به نظر می‌رسد بازی با عروسک‌ها یک فعالیت حیاتی و تقویت‌کننده مغز است؛ بنابراین اگر والدین یا مربیان منابع محدودی داشته باشند، احتمالاً برخی از آنها بهتر از هیچ‌کدام هستند.»

هر عروسکی را که انتخاب می‌کنید، خانم لی توصیه می‌کند هنگام بازی با بچه‌ها و عروسک‌هایشان، والدین روی بازی تخیلی و همدلی تمرکز کنند به جای تمرکز روی لباس عروسک، جملاتی مانند “اوه، تعجب می‌کنم که دالی در حال حاضر چه احساسی دارد، او فقط به زمین افتاد” تمرکز کنند.

خانم لی می‌گوید: «اگر تأکید بر این است که «اوه او خیلی زیباست» و او تمام این کارهای خانگی را انجام می‌دهد، این بخشی از [آموزش به دختران کوچک است که «اوه دختران این کار را انجام دهید». (اگر عروسک کن شما همیشه از آن جاروبرقی پلاستیکی کوچک دوری کند، همینطور است.