افتادن فوم پاک کننده صورت مای از دست مردی موجب کشف دو سیاهچال پر از گنج شد

اگر یک برنامه روزانه مراقبت از پوست انجام می دهید، باید بدانید که فوم پاک کننده صورت مای برای صورت شما چقدر اهمیت دارد هنگامی که صحبت از روتین پوست می شود پاک کننده اولین قدم است. اما هر نوع پوستی به پاک کننده متفاوتی نیاز دارد.

اگر تازه کار هستید، حتماً فکر می کنید که همه چیز در مورد شستن صورت است قوام شستشوی صورت چه اهمیتی دارد؟ ولی خیلی مهمه بنابراین در اینجا ما در مورد دو نوع مختلف ژل پاک کننده و شوینده کف کننده صحبت خواهیم کرد.

پاک کننده فوم در هند چندان محبوب نیست بیشتر دختران دوست دارند از پاک کننده های ژل استفاده کنند بیایید در مورد آنها جداگانه صحبت کنیم و همچنین به شما خواهیم گفت که چه زمانی از کدام پاک کننده استفاده کنید.

اگر به پاکسازی عمیق نیاز دارید، می توان از پاک کننده ژل استفاده کرد نتیجه این پاک کننده با تشکیل یک پاک کننده بسیار متفاوت است یک پاک کننده ژل می تواند تمام کثیفی ها را از سطح صورت شما پاک کند آنها صورت شما را خشک نمی کنند.

شوینده

اگر پوست معمولی تا مختلط دارید، می توانید از پاک کننده ژل استفاده کنید ژل پاک کننده به سبک و هوای پاک کننده های دیگر نیست. دارای قوام ژل هستند همچنین، آنها شستشوی صورت را نیز آبرسانی می کنند.

اگر محیط گرم و مرطوب است باید سراغ ژل شوینده بروید پاک کننده ژل به شما کمک می کند تا از شر شرایط تعریق خلاص شوید.

بنابراین اگر برای مسافرت به خارج از منزل می روید، از یک پاک کننده ژل استفاده کنید یا اگر به باشگاه می آیید، از پاک کننده ژل استفاده کنید.

صورت خود را با آب بشویید یک شستشوی صورت به اندازه نخود را در دست بگیرید و روی صورت بگذارید به آرامی با حرکات دایره ای ماساژ دهید سپس با آب بشویید و صورت خود را با حوله تمیز کنید.

پاک کننده های کف دار برای پوست های مستعد آکنه تا چرب بهترین هستند این نوع پاک کننده پاکسازی عمیق انجام می دهد.

آنها بیشتر روی پوست صورت ملایم هستند تمام چربی اضافی پوست را می گیرند و منافذ را تمیز می کنند به طور کلی، استفاده از آنها در شب پیشنهاد می شود.

تمام شوینده های فوم حاوی سدیم لوریل سولفات هستند که برای پوست مضر است بنابراین اگر پوست شما پس از استفاده از شوینده فوم آسیبی نمی بیند، می توانید به سراغ آنها بروید.