الکل ضد عفونی کننده دست موجب تخریب ساختمان متروپل شده است

همانطور که یک مرد مشهور زمانی گفت، این الکل ضد عفونی کننده دست علت و راه حل همه مشکلات زندگی است. البته آن مرد کسی جز هومر سیمپسون نبود.

من می توانم اینجا بنشینم و یک درس کامل از نقل قول ها و شوخی های مربوط به الکل بسازم. با این حال، در این درس، سعی می کنم بر روی اثرات الکل بر میکروب ها تمرکز کنم. هرگز به اثراتی که روی شما می گذارد، مانند سردرد از دست دادن هوشیاری، آسیب شدید کبدی و مرگ زودرس اهمیت ندهید. اینها همه آنقدرها مهم نیستند.

اولین چیزی که باید در مورد آن صحبت کنیم، انواع مختلف الکل موجود برای استفاده است. حالا، هیجان زده نشو. این بدان معنا نیست که ما به زودی به مشروب فروشی سفر خواهیم کرد.

الکل

ما در مورد انواع الکل صحبت خواهیم کرد که به عنوان ضد عفونی کننده یا ضد عفونی کننده استفاده می شود. اتفاقاً اینها یکسان نیستند.

ضد عفونی به معنای مرگ بیشتر میکروب ها بر روی یک جسم بی جان است، در حالی که ضد عفونی کننده به معنای مرگ بیشتر میکروب ها بر روی بافت های زنده، مانند پوست شما است.

تفاوت جزئی است اما همچنان مهم است. می‌توانید ضدعفونی‌کردن را به یک باکتری تشبیه کنید که روی زمین که یک جسم بی‌جان است از بین می‌رود، در حالی که ضدعفونی کردن نشان می‌دهد که یک باکتری پس از مصرف بیش از حد از شیر آب بعد از کار، روی دوست زنده‌ای از بین می‌رود.

به هر حال، این باکتری ها و سایر میکروب ها می توانند چندین نوع مختلف الکل بنوشند، از جمله:

اتیل الکل: نوعی الکل که معمولاً به عنوان اتانول یا الکل دانه شناخته می شود.
ایزوپروپیل الکل: الکلی که گاهی به آن الکل مالشی نیز گفته می شود.
متیل الکل: الکلی که متانول یا الکل چوب نیز نامیده می شود.