دفتر دو خط زبان در بازار با حراج 20 درصدی به فروش گذاشته شد

من انبوهی از دفتر دو خط زبان واقعاً دوست داشتنی دارم که دور هم جمع می شوند و هدر می روند. تلاش برای کمال گرایی و فهمیدن اینکه همیشه می توانم بیشتر به دست بیاورم برای من به نوعی یک لحظه یورکا بود و البته فکر بسیار خوشحال کننده ای نیست. چون واقعاً نمی توانم در برابر یک ژورنال زیبا مقاومت کنم.

بله، در حین تحقیق در مورد این پست، در نهایت دو مجله از مجلات ذکر شده در بالا را سفارش دادم. اما این اشکالی ندارد. چون بعد از زنگ بیدارباش بزرگم، متوجه شدم که تنها چیزی که نیاز دارم فهرستی از ایده‌ها بود که با آنها چه کنم.

صادقانه بگویم، امکانات تقریباً به اندازه عرضه مجلات بی پایان است، اما در اینجا ده مورد از موارد مورد علاقه من آورده شده است.

دفتر

روزهایی را که به عنوان یک مادر جوان بودم، به یاد می‌آورم که ساعت‌ها را صرف برنامه‌ریزی هفتگی غذا می‌کردم. برای آن شب‌های شلوغ و پر از تمرین فوتبال و تکالیف، منوهایی می‌خواستم که غذای سالم را متعادل کند و آماده‌سازی آسانی داشته باشد.

همچنین باید تنوع، دوستی بچه‌ها و بودجه را در نظر می‌گرفتم. این همیشه یک چالش است، اما قبل از Pinterest، حتی سخت تر بود!

نوشتن دستور العمل ها و برنامه های غذایی یک راه فوق العاده برای کاهش قبض های مواد غذایی و پیگیری آنچه که خانواده شما از آن لذت می برند (یا نمی کنند) است تا بتوانید دوباره آن را درست کنید (یا نه).

یک راه دلگرم کننده برای به ثمر نشستن دعاهایتان این است که آنها را یادداشت کنید. می توانید به هر فصل از زندگی فکر کنید و نقش دست خدا را در کار ببینید.