سرامیک پرسلانی ایتالیایی موجب افزایش تولید گاز های گلخانه ای می شود

پرمصرف ترین سرامیک پرسلانی ایتالیایی استخر در دو نوع سرامیکی و شیشه ای است و از چینی و میکرو سرامیک بیشتر برای استخر استفاده می شود. سرامیک های مینی را می توان روی لبه های گرد استخر نصب کرد.

تفاوت سرامیک های استخر با سرامیک های معمولی در میزان جذب آب و مقاومت در برابر یخ زدگی و یخ زدگی است. انتخاب سرامیک کف پذیرایی و سرامیک دیوار پذیرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به عنوان مثال، دکوراسیون پذیرایی سفید یکی از بهترین ایده ها برای فضایی شاد و آرام است. رنگ‌های تیره فضای شما را کوچک‌تر می‌کنند و رنگ‌های روشن فضای شما را بزرگ‌تر می‌کنند.

سرامیک

سرامیک های بتنی و سیمانی ما را به یاد روش مدرن و ساده ای می اندازد که امروزه در دنیای ما بسیار رایج است. از بتن و سرامیک سیمانی می توان به عنوان بهترین جایگزین برای سیمان و بتن ریخته گری در طراحی های داخلی نام برد.

سرامیک های بتنی و سیمانی را می توان برای کف ها و سازه ها در هر مکانی استفاده کرد زیرا ارزان تر و تمیز کردن آنها راحت تر است.

امروزه کافه‌ها، رستوران‌ها، مکان‌ها و دایره‌های مجلل زیادی وجود دارد که بدون کوچک‌ترین خللی در کیفیت و زیبایی و یا نگرانی از نظر سفتی و استحکام، از سرامیک‌های سرامیکی با طرح کاغذ دیواری برای محل کار خود استفاده می‌کنند.

از سرامیک های کاغذ دیواری می توان برای تزیین دیوار اتاق های خانه و یا حتی برای تزیین بخشی از سالن پذیرایی یا اتاق پذیرایی نیز استفاده کرد.

سرامیک و سرامیک با طرح سنگ و به خصوص سنگ مرمر در قسمت های مختلف خانه از جمله نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و پاسیو استفاده می شود.

سرامیک های آجری یکی از مصالح رایج ساختمانی برای استفاده در نما، حیاط، پارکینگ و حتی داخل خانه است. سرامیک های آجری هم در داخل و هم در بیرون ساختمان قابل استفاده است.

دیوار آجری برای انواع دکوراسیون داخلی مناسب است و تنها به کمی خلاقیت و دانش در مورد چیدمان و ترکیب دکوراسیون داخلی نیاز دارد.