سرمایه گذاری روی یک کت چرمی با کیفیت خوب و شیک قابل اعتماد است.

یک کت چرم دخترانه کوتاه بلند با پیراهن سفید شفاف و یک جین جین آبی معتبر، یکی از ضروری ترین لوازم در کمد لباس شماست. برای همه، از سوپراستارهای هالیوود گرفته تا قهرمانان ورزشی ساخته شده است، سرمایه گذاری روی یک کت چرمی با کیفیت خوب و شیک قابل اعتماد است.

گفتنش راحت تر جیوه نقره ای با چگالی 14 از انجام دادن با سبک‌ها و طرح‌های بیشتر از هر جنس دیگر، زیپ یا دکمه‌های چرمی در اندازه‌ها، ظاهرها و ظاهرهای مختلفی عرضه می‌شوند ما بسته را به سه مورد از بهترین انواع تقسیم کرده‌ایم و با فرا رسیدن هوای سرد، اینجا هستیم تا شما را برای خرید بهترین‌ها راهنمایی کنیم.

کت چرم

یک ژاکت هوانوردی شما را برای هوای زمستانی آماده می کند یقه قیچی به همان اندازه که همه چیز راحت است. گرم و خزدار، گردن شما را گرم نگه می‌دارد، چه در حال موتورسواری، کوهنوردی در کوه یا حتی در یک روز به‌ویژه در شهر هستید با ساختار چرمی با کیفیت خوب ست کنید و لباس انتقالی عالی برای پاییز دارید.

سرویس آرکوپال سرهای شیفته موتور خود را در کنار هم قرار داده اند تا این گزینه چرمی قهوه ای را ایجاد کنند که از چرم منعطف بریده شده و با یقه قیچی با جزئیات دقیق ساخته شده است.

سبک کلاسیک شات در طول جنگ جهانی دوم توسط تفنگداران دریایی و نیروی هوایی ارتش پوشیده شد و تام فورد چرم کمی براق را ارائه می‌کند که به مرور زمان پتینه‌ای زیبا ایجاد می‌کند.

اگر مانند ظرف کریستال اکثر کسانی که ژاکت چرمی می پوشند، به دنبال ارتقای اعتبار خود با خرید جدید خود هستید، به طور کلی یقه را کنار بگذارید Shearling ممکن است کاربردی به نظر برسد، اما ما باید برای مد خود رنج بکشیم و هیچ چیز به اندازه یک ژاکت بدون یقه ساده و شیک جذاب نیست.

فقط به ژاکت پشت برهنه The Kooples نگاه کنید با زیپ‌های فراوان اما رنگ مشکی شیک، آموزشی در لباس‌های بیرونی مینیمالیستی است. همین امر را می توان در مورد ژاکت V Racer Belstaff گفت اگرچه دوخت تقویت شده در اطراف شانه ها کمی جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

در نهایت، The Row ژاکت Cole خود را ارائه می دهد. باریک و ساخته شده از چرم نرم کره ای که به بدن شما شکل می دهد و با گذشت زمان راحت تر می شود.

  • منابع:
    1. These are the best leather jackets for autumn
  • تبلیغات: 
    1. فرار نگهبان باغ وحش به دلیل حمله حیوانات!
    2. اطلاعاتی درباره ی ماهی هوکی
    3. میوه و سبزی هایی که خوردن آن شما را شاد نگه می دارد
    4. اتفاقی عجیب برای فرد کار آفرین!!!