شیشه سکوریت 10 میل موجب کاهش استرس میشود

ابتدا با استفاده از یک کوره مخصوص، شیشه آنیل شده به طور یکنواخت و یکنواخت تا دمای بالای 620 درجه سانتیگراد گرم می شود. به محض اینکه به سطح مورد نظر رسید، بلافاصله از کوره خارج شده و برای خنک شدن سریع قرار می گیرد. این فرآیند باعث ایجاد فشرده سازی در شیشه می شود در حالی که هسته آن در کشش باقی می ماند.

اکنون از آنجایی که از اصول اولیه نحوه ساخت شیشه سکوریت 10 میل می دانیم، اجازه دهید به سراغ انواع شیشه های سکوریت برویم.

در درجه اول پنج نوع مختلف شیشه سکوریت وجود دارد. آنها به شرح زیر است:

1- شیشه شفاف
2- شیشه مات شده
3- شیشه رنگی
4- شیشه سکوریت لمینت
5- شیشه انعکاسی

شیشه
هر نوع شیشه سکوریتی که در بالا ذکر شد دارای ویژگی های استحکام و دوام است. با این حال، آنها با یکدیگر متفاوت هستند و تفاوت در جلوه بصری آنها یک تفاوت عمده است. ب

ه عنوان مثال، نوع شیشه‌ای مات، نوری را که از آن عبور می‌کند، پخش می‌کند و جلوه‌ای شفاف می‌دهد. در مقابل، نوع بازتابنده شیشه به مبارزه با تابش نور خورشید کمک می کند.

از آنجایی که انواع شیشه های سکوریت را پوشش داده ایم، اکنون در مورد خواص آنها صحبت می کنیم.

خواص شیشه سکوریت
قبل از اینکه یک شیشه به عنوان شیشه سکوریت طبقه بندی شود، باید چندین الزام را برآورده کند. این شامل حداقل تنش فشاری 69 مگا پاسکال (10000 psi) است. ممکن است به این فکر کنید که شیشه سکوریت استحکام خود را از کجا می گیرد؟ خوب، از فشار جامع روی سطح آن ناشی می شود.

وقتی شیشه های سکوریت شکسته می شوند، به جای قطعات تیز، به قطعات دایره ای کوچکتر خرد می شوند. این آنها را برای کاربردهای ضد انفجار و فشار بالا ایده آل می کند.

به علاوه، شیشه سکوریت اطمینان حاصل می کند که در هنگام شکستن هیچ گونه انبساط وجود ندارد. برای خلاصه کردن همه این نکات به طور خلاصه، در اینجا 5 خاصیت برتر آن آورده شده است.