عدس در طب سنتی یکی از کشنده ترین نوع حبوبات شناخته شده است

عدس در طب سنتی غذای رژیمی سرشار از پروتئین است که بسیار بهتر از پروتئین حیوانی جذب بدن می شود. دلچسب است و می تواند اساس بسیاری از غذاها باشد.

این به اشباع سریع بدن کمک می کند که برای مدت طولانی ادامه دارد. علاوه بر این، عدس میل به شیرینی جات را کاهش می دهد، فرآیندهای متابولیک را فعال می کند و سوزاندن ذخایر چربی را تحریک می کند.

با کمک آن می توانید در یک هفته 3-4 کیلوگرم وزن کم کنید. انواع مختلفی از این فرهنگ مفید وجود دارد. آنها در رنگ متفاوت هستند. اما طعم آنها تقریباً یکسان است و طعم آجیلی دارند.

عدس

از عدس قهوه ای در کاسرول استفاده می شود زیرا طعم آجیلی مشخصی دارد. برای سل، بیماری های ریوی و صدمات مفید است. مانند هر محصول دیگری، عدس نیز به دلیل خواص خاص خود دارای موارد منع مصرف است.

اول اینکه این حبوبات هستند که منجر به نفخ و ناراحتی در روده می شوند. بنابراین اگر سیستم گوارشی حساسی دارید یا بیماری های مزمن معده، روده دارید، بهتر است در مصرف عدس احتیاط کنید.

ثانیاً، از آنجایی که عدس هضم سختی دارد، افراد مبتلا به بیماری هایی مانند نقرس باید از مصرف آن اجتناب کنند. به دلیل محتوای بالای اسید فیتیک در عدس، جذب مواد مغذی به ویژه کلسیم و آهن را کاهش می دهد.

اگر بدن شما به دلیل کمبود ویتامین ها و مواد معدنی تحلیل رفته است، خطر سوء استفاده از عدس را نداشته باشید. عدس ارتباط نزدیکی با نخود و لوبیا دارد.

کسانی که غذاهای گیاهی را ترجیح می دهند، گوشت را با آن جایگزین می کنند، زیرا عدس سرشار از پروتئین است. بیایید در مورد فواید عدس صحبت کنیم.