فرش ابریشم ماشینی کرامتیان قابلیت تصفیه هوا را دارد

فرش ابریشم ماشینی کرامتیان ساخته شده از مواد طبیعی گران ترین هستند، آنها می توانند پشمی، ابریشم، پنبه، کتان باشند. فرش ابریشم ماشینی کرامتیان‌های پشمی اغلب از پشم گوسفند بافته می‌شوند و محصولات شتر یا بز نادر هستند.

بافت خوب و عمر مفید بالایی دارند. با این حال، آنها همه بوها را جذب می کنند، در برابر آلودگی ناپایدار هستند، یک فرش ابریشم ماشینی کرامتیان ساخته شده از پشم طبیعی را می توان توسط پروانه خورد. محدوده رنگ بسیار کم است، زیرا رنگ کردن پشم دشوارتر از مواد مصنوعی است.

فرش

با توجه به ارتفاع پرز، سه نوع فرش ابریشم ماشینی کرامتیان متمایز می شود:

شمع کوتاه (طول شمع تا 5 میلی متر)  به عنوان یک قاعده، اینها مسیرهای فرش ابریشم ماشینی کرامتیان هستند. مراقبت آسان، عملی.

شمع متوسط ​​(طول شمع 6-15 میلی متر)  فرش ابریشم ماشینی کرامتیان های گرم و بادوام، مراقبت از آنها بسیار آسان است. مناسب برای اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، مهد کودک.

شمع بلند (طول نخ از 16 تا 100 میلی متر) راحت ترین مدل ها، کرکی و نرم. اغلب آنها برای یک اتاق خواب یا یک اتاق کودک خریداری می شوند. چنین محصولاتی در مراقبت بسیار عجیب و غریب هستند.

با توجه به ترکیب مواد، فرش ابریشم ماشینی کرامتیان ها به طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند، اغلب تولید کنندگان چندین ماده را در یک محصول ترکیب می کنند.

فرش ابریشم ماشینی کرامتیان های نخی از نظر دوام نسبت به بسیاری از مواد پایین تر هستند، رطوبت را به خوبی تحمل نمی کنند. فرش ابریشم ماشینی کرامتیان هایی که فقط از پنبه ساخته شده اند بسیار نادر هستند به عنوان یک قاعده، پشم به ترکیب اضافه می شود.

با توجه به احساسات لمسی، چنین فرش ابریشم ماشینی کرامتیان هایی نرم تر از پشم هستند و مراقبت از آنها آسان تر است. فرش ابریشم ماشینی کرامتیان‌های ساخته‌شده از ابریشم طبیعی محصولات درجه یک هستند که اغلب با استفاده از فناوری‌های قدیمی دست ساز هستند.

از نظر نرمی، براقیت طبیعی ملایم، انواع رنگ‌ها و الگوها متفاوت است. آنها به چندین نسل خدمت می کنند، کیفیت خود را برای 200-300 سال از دست نمی دهند.