فوم بروجرد موجب افزایش اندورفین در بدن می شود

فوم بروجرد پلی اورتان حرفه ای با هدف انجام حجم زیادی از کار است. برای کاربرد آن از یک تفنگ مخصوص نصب با لوله بلند استفاده می شود. برای این کار سیلندرهایی با فوم حرفه ای مجهز به رزوه و سوپاپ هستند.

لوله تفنگ به شما این امکان را می دهد که به راحتی و کارآمد مواد را در مکان های صعب العبور اعمال کنید. به لطف تنظیم دقیق منبع فوم، مواد در مقایسه با نسخه خانگی بسیار مقرون به صرفه تر مصرف می شود.

بلافاصله پس از استفاده، اسلحه باید با یک ماده مخصوص تمیز کننده فوم نصب شود. این برای جلوگیری از سفت شدن فوم در داخل تفنگ ضروری است.

فوم

یک بطری کوچک با یک لوله پلاستیکی و یک اهرم آداپتور ارائه می شود. معمولاً زمانی استفاده می شود که جلوی کار ناچیز باشد. فوم پلی اورتان خانگی یک راه حل عملی با هزینه نسبتا کم است.

برای مدت طولانی، تولید کنندگان فقط فوم پلی اورتان یک جزئی تولید می کردند که نیازهای سازندگان را برآورده می کرد. در تولید آن، ایزوسیانات و پلی ال در کارخانه با هم مخلوط شده و مخلوط همگن حاصل در قوطی های آئروسل قرار می گیرد.

بزرگترین عیب چنین محصولی ماندگاری و زمان سخت شدن است. یک سال بعد، یک سیلندر با فوم یک جزئی را می توان به سطل زباله فرستاد، زیرا محتویات آن به طور غیرقابل برگشتی سخت می شود.

تفاوت فوم دو جزئی در این است که دو جزء اصلی (ایزوسیانات و پلیول) در حفره های جداگانه قوطی آئروسل قرار دارند. در پایین یک دریچه وجود دارد که از مخلوط شدن این اجزا جلوگیری می کند.

قبل از شروع کار، لازم است کرکره را با پیمایش یک چرخ مخصوص که آن هم در پایین سیلندر است، اما از بیرون، جدا کنید. پس از آن لازم است یک واکنش شیمیایی با تکان دادن دقیق بادکنک شروع شود تا اجزا به طور کامل به هم متصل شوند.