فوم عایق بازتابنده خودرو موجب کاهش دردهای مفصلی می شود

فوم عایق بازتابنده خودرو در سرتاسر خودروها استفاده می شود. فوم پلی اورتان صندلی های خودرو را راحت می کند و برخی از قطعات داخلی و خارجی خودرو مانند سپرها، درها و پنجره ها همگی از پلی اورتان ساخته شده اند.

پلی اورتان همچنین سازندگان را قادر می سازد تا از طریق کاهش وزن، افزایش مصرف سوخت، راحتی، مقاومت در برابر خوردگی، عایق کاری و جذب صدا، مسافت پیموده شده بیشتری را برای رانندگان و مسافران فراهم کنند.

فوم مایع پلی یورتان با توجه به ماهیت استفاده تشکیل می شود و مواد فوم مایع پلی یورتان برای استفاده در بسیاری از محصولات صنعتی و مصرفی سازگار شده است.ما نمایندگی BASF و DAW هستیم.

انواع فوم مایع پلی اورتان:

1- فوم مایع پلی یورتان انعطاف پذیر

2- فوم مایع پلی اورتان جامد

فوم

3- فوم مایع پلی اورتان (فوم تزریقی)

فوم پلی یورتان انعطاف پذیر در انواع مختلفی از محصولات از جمله مبلمان، دکوراسیون، خودرو و بسته بندی استفاده می شود. فوم انعطاف پذیر را می توان تقریباً به هر شکل و سختی قالب گیری کرد. این یک ماده سبک، راحت برای استفاده، مقاوم در برابر سایش و پارگی و بادوام است.

فوم پلی یورتان سفت و سخت رایج ترین در مصارف عایق حرارتی و آب است زیرا با کاهش عایق حرارتی منازل و تاسیسات علاوه بر کاهش سطح صدا باعث افزایش راندمان انرژی می شود و می توان از آن برای عایق کاری سقف و دیوارها استفاده کرد.

تزریق فوم به وسیله دستگاه تزریق فوم کم فشار یا دستگاه تزریق فوم پلی یورتان پرفشار انجام می شود که از طریق آن می توان قالب های قرنیز و شیشه پا، بالش های طبی و تشک های طبی، تزریق سرماخوردگی برای صندلی اتومبیل را انجام داد.

فوم پلی اورتان موارد استفاده:

1- عایق حرارتی و آب. سطوح بتنی و فلزی، خرپاها و سقف انبارهای ساندویچ پانل و همچنین ساختمان های مسکونی و شرکت ها را می توان با استفاده از فوم پلی یورتان به شرح زیر عایق بندی کرد:

محل جداسازی را از گرد و غبار یا هر گونه برآمدگی روی سطح تمیز کنید.

در مورد عایق کاری سطوح فلزی، برای اطمینان از چسبندگی عایق باید از عدم زنگ زدگی اطمینان حاصل شود.

تجهیز دستگاه اسپری پلی اورتان در دمای 40 – 45 درجه سانتیگراد.

گیج فشار دستگاه نباید به 2500 PSI برسد.

محل جداسازی را با فوم پلی یورتان اسپری کنید و ضخامت مناسب را از 2 تا 3 سانتی متر در 3 لایه تعیین کنید.

فاصله پاشش را در نظر بگیرید تا بتوانید لایه مناسب را تشکیل دهید و کیفیت عایق را تحت تاثیر قرار ندهید.

برای جلوگیری از تأثیر اشعه ماوراء بنفش بر روی پلی اورتان، پس از پایان پاشش پلی یورتان با ضخامت مشخص، یک لایه روکش ریاض، اعم از پلی اورتان، اکریلیک یا آواتیک استفاده کنید.