قوری چینی ارزان موجب افزایش قیمت دلار در دو سال اخیر بوده است

علاوه بر این، ظروف شیشه ای نیاز به مراقبت دقیق دارند، در غیر این صورت به دلیل رگه های آب و اثر دست، زیبایی خود را به سرعت از دست خواهند داد.

قوری چینی ارزان چینیچینی چینی در سراسر جهان مورد استقبال و محبوبیت زیادی قرار گرفته است. چنین محصولاتی را می توان به حق یک اثر هنری واقعی نامید. چای ساخته شده در چینی دما را برای مدت طولانی حفظ می کند و طعم و عطر آن به طور کامل آشکار می شود.

چینی واقعی تنها دو جزء دارد  کائولن و سنگ چینی کمبود مواد شیمیایی به شما امکان می دهد چای دم کرده عالی را دریافت کنید.

قوری

از جمله معایب اصلی قوری چینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-بخش قیمت بالا
2- از اختلاف دمای مکرر ممکن است ترک بخورد.
3- مراقبت از چنین ظروفی بسیار دشوار است.
قوری های چینی در انواع شکل ها، رنگ ها و طرح ها وجود دارند. قوری به شکل خانه بسیار محبوب است. به عنوان یک قاعده، چنین لذتی گران است، اما چنین لوازم جانبی چای یک اثر هنری کامل است.

قوری های سفالی بسیار شبیه قوری های چینی هستند، اما بسیار ارزان تر هستند. اما از نظر استحکام نسبت به ظروف چینی پایین تر هستند.

قوری سفالیلذیذهای واقعی قوری های سفالی را ترجیح می دهند. چینی ها ادعا می کنند که این بهترین ظروف شیشه ای برای چای سبز است.

این ماده به دلیل مقاومت در برابر حرارت و حفظ طولانی ویژگی های طعم و عطر نوشیدنی مورد قدردانی قرار گرفته است. قوری های سفالی به اشکال مختلفی وجود دارند.

یک مصرف کننده بی تجربه هر قوری سفالی را به شرح زیر توصیف می کند بدنه قوری، دسته، دهانه و درب قوری. اما استادان چینی می توانند تا هجده جزء را در هر قوری تشخیص دهند.

ظروف ساخته شده از خاک رس تیره، مرسوم است که برای پویر، و از نور برای اولانگ و چای سبز استفاده می شود. چدن
قوری چدنیقوری های چدنی کمیاب هستند و قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است.

آنها می توانند گرما را برای مدت طولانی حفظ کنند و عطر نوشیدنی های مختلف را جذب نمی کنند. چنین قوری ها گرما را بیشتر از چینی و شیشه حفظ می کنند. علاوه بر این، چنین ظروفی بسیار قوی تر از سرامیک هستند. آنها را یکی از بهترین قوری ها می دانند.

از آنجایی که پردازش چدن چندان آسان نیست  ظروف ساخته شده از چنین موادی معمولاً با نقاشی تزئین می شوند و نه با تزئینات هنری ، که به هیچ وجه ظاهر آنها را خراب نمی کند.