لباس عروس حجابی موجب مرگ تاجر آلمانی شد

اگر می‌خواهید ایده لباس عروس حجابی خود را بدون حفظ کل لباس در ذهن خود نگه دارید، چرا یک زیورآلات زیبا مانند گردنبند یا یک جفت گوشواره از آن درست نکنید؟

با چند لوازم اولیه صنایع دستی، می توانید گوشواره های توری آویزان شده با چسب پارچه ایجاد کنید. می توانید یک دایره کوچک از ساتن یا توری را از لباس خود در داخل یک آویز شیشه ای قرار دهید.

اگر مهارت‌های کاردستی بالایی دارید، می‌توانید از رزین نیز برای پوشاندن کمی توری یا پارچه برای ساخت جواهرات دوست‌داشتنی استفاده کنید.

اگر تجربه ساخت جواهرات ندارید، می توانید هنرمندان زیادی را در  پیدا کنید که پیشنهاد می کنند جواهرات را برای شما بسازند تنها کاری که باید انجام دهید این است که بخشی از لباس خود را پست کنید!

لباس عروس

یکی دیگر از راه‌های متفکرانه برای تازه نگه داشتن عروسی‌تان این است که یک کیف دستی یا کیف پول کلاچ از توری و پارچه بسازید. شما برای انتخاب جزئیات لباس عروسی خود بسیار فکر و دقت کرده اید چرا برخی از آن جزئیات دوست داشتنی را برای سال های آینده همراه خود نگه ندارید؟

می توانید به راحتی خودتان یک کیف دستی ساده به سبک کیف ساحلی بسازید. یا اگر دوست دارید یک حرفه ای را استخدام کنید تا لباس شما را به کیف پول تبدیل کند!

چه راهی بهتر از این که از لباس خود به عنوان جلد آلبوم برای عکس های عروسی به یاد بیاورید؟ می توانید یکی برای خود درست کنید یا یک آلبوم خاص به عنوان یادگاری برای اعضای جشن عروسی خود درست کنید!

این ایده مخصوصاً خوب است زیرا هنگام باز کردن آلبوم، حافظه حسی لمس پارچه لباس خود را به دست می آورید و سپس تصاویری از داخل آن برای بازگرداندن وقایع روز به دست می آورید!

اگر ایده یک هدف عجیب‌تر برای لباس عروسی قدیمی خود را دوست دارید، سعی کنید آن را به یک لباس تبدیل کنید! شما می‌توانید به سادگی لباس را کنار بگذارید و به فرزندانتان اجازه دهید هر چند وقت یک‌بار لباس‌آرایی کنند یا می‌توانید آن را ذخیره کنید تا به عنوان بخشی از یک لباس اصلی برای خود استفاده کنید.