موادی که برای تولید کفش استفاده می شود چیست؟

اساساً ضرب المثل قدیمی “هر چه پول می پردازی دریافت می کنی” هرگز در مورد کفش های مدرسه صادق نبوده است.

هرچه پول بیشتری خرج کنید، موادی که برای تولید کفش چرم تابستانی استفاده می شود، کیفیت بهتری دارد. هر چه مواد با کیفیت تر باشند، ماندگاری بهتری دارند هر چه ماندگاری بهتر، مادر شادتر است!

گاهی اوقات ما در دام خرید یک جفت کفش چرم مردانه قم ارزان تر می افتیم، اما متوجه می شویم که آنها حداقل یک بار در طول سال نیاز به تعویض دارند.

هزینه آن را جمع کنید و اگر فقط کمی بیشتر خرج کنید، این احتمال وجود دارد که دوام بیشتری داشته باشند و به خوبی خرج شود.

تناسب صحیح برای سلامت کلی و رشد پاهای در حال رشد کودکان شما مهمتر از قیمت ارزان است.

کفش چرم اسپرت زنانه در مقابل کفش ورزشی؟ سپس توری، نوار چسب یا سگک وجود دارد…

اولین کاری که باید قبل از ارائه هر یک از این انتخاب ها به فرزند خود انجام دهید این است که با مدرسه خود در مورد مقررات یکنواخت آنها مشورت کنید!

بارها در فروشگاه‌ها والدینی داریم که می‌گویند برای دخترانشان کفش‌های سنتی و مدرسه کفش چرم زنانه رسمی می‌خواهند اما برای پسرانشان کفش‌های ورزشی مشکی می‌خواهند، زیرا آنها خیلی دور می‌دوند.

به عنوان یک مادر 3 دختر دختر زیبا، من با این تصور دست و پنجه نرم می کنم زیرا هرگز نمی بینم که دخترانم کمتر از پسرها در اطراف می دوند! پس مادر چه کاری انجام دهد؟

کفش های سنتی مدرسه طوری طراحی شده اند که پنج روز در هفته برای مدرسه پوشیده شوند و کفش های ورزشی به گونه ای طراحی شده اند که 2 روز در هفته برای ورزش استفاده می شوند.

توری ها بهترین پشتیبانی را ارائه می دهند، تنها در صورتی که به درستی انجام شوند.

نوار چسب در شلوغی صبح سریع و آسان است و شانس بیشتری برای انجام صحیح توسط کودک کوچک شما دارد.

بستن سگک برای بچه های کوچک به این راحتی نیست، بنابراین سعی کنید آنها را به بچه های بزرگتر بسپارید.

کفش‌های مجلسی مردانه برای پسران سالخورده محبوب می‌شوند سعی کنید کمی بیشتر برای یک جفت با کیفیت خوب هزینه کنید زیرا کفش‌های مجلسی برای دفتر ساخته می‌شوند، نه مدرسه.

اگر دانش‌آموز دبیرستانی دارید، آزمایشگاه‌های علوم، فناوری مواد غذایی، اتاق‌های فناوری فلز و چوب را در نظر بگیرید – آنها کفش‌های چرمی محکم و روکش شده برای سلامت و ایمنی می‌خواهند.

اگر تصمیم به خرید کفش ورزشی برای پوشیدن به جای کفش مدرسه دارید، پس آماده باشید که در طول سال دو جفت بخرید.

آماده شدن برای اولین روز مدرسه

اکنون که پول خود را برای بهترین جفت کفشی که می توانید خرج کرده اید، فرزندان شما مسئولیت های کمی برای مراقبت از کفش های خود دارند.

اول اینکه بچه ها قبل از شروع مدرسه تکلیف دارند! کفش های جدید باید حداقل یک ساعت و 7 بار (که در مجموع 7 ساعت است) قبل از اینکه برای اولین بار به مدرسه بپوشید پوشیده شوند.

آنها مجبور نیستند راه بروند – فقط در هنگام خوردن شام، تماشای تلویزیون یا مطالعه کافی است. گرمای بدن آنها چرم را نرم می کند و به جلوگیری از تاول در روز اول کمک می کند.

اگر قبلاً در سال گذشته کفش های مدرسه را خریداری کرده اید و هنوز برای شروع سال تحصیلی جدید مناسب هستند، توصیه می کنیم دوباره آنها را بپوشید.

در طول شش هفته تعطیلات کریسمس، چرم دوباره تقویت می شود، زیرا به طور روزانه پوشیده نمی شود و پاهای کوچک به پوشیدن بند صندل یا حتی بدون کفش عادت کرده اند! پوشیدن کفش های قدیمی مدرسه در روز بازگشت به مدرسه می تواند بسیار محدود کننده باشد، بنابراین برای جلوگیری از خراب شدن در صبح روز اول، ایده خوبی است که آن را آسان کنید.

در آوردن و درآوردن کفش

اینکه به کودک خود آموزش دهید کفش هایش را بپوشد و به درستی در بیاورد ارزش زمان صرف شده را دارد این کار باعث می شود کفش ها به درستی به پا شوند و همچنین عمر کفش ها را افزایش می دهد.

هنگام پوشیدن کفش از انگشت یا شست خود در پشت کفش استفاده کنید و تا زمانی که پایتان داخل کفش نباشد انگشت خود را بیرون نکشید، این کار از فشرده شدن پاشنه عقب و خراب شدن ساپورت جلوگیری می کند.

پاشنه پا را طوری روی زمین قرار دهید که انگشت پا به سمت بالا در هوا باشد تا پایتان به پشت کفش بیفتد.

اگر والدین کفش‌های مخصوص بچه‌ها را می‌پوشند، از فرزندتان بخواهید روی صندلی بنشیند در حالی که شما جلوی آن‌ها بایستید و پایش را بین زانوهایتان بگذارید این همان اثر را خواهد داشت.

از بند های پایین شروع کنید  نزدیک ترین به انگشتان پا بند کفش را محکم به سمت بالای کفش بکشید.

کفش‌های مدرسه سرمایه‌گذاری بزرگی هستند، بنابراین امیدواریم اطلاعات بالا تا حدی درک درستی از آنچه در هنگام خرید آن همه مهم باید داشته باشید را برای شما فراهم می‌کند!

خانواده او نسل‌ها کفش اسپارکس را در بیکرافت دارند و این فروشگاه یک موسسه محلی است او همچنین مقاله ای در مورد مراقبت از کفش های مدرسه نوشته است تا تا حد امکان دوام داشته باشند. اینجا را بخوانید.

  • منابع:
    1. CHOOSING SCHOOL SHOES FOR YOUR CHILD
  • تبلیغات: 
    1. میوه زیتون از نظر گیاه شناسی به عنوان دروپه، مشابه هلو یا آلو
    2. فواید شگفت انگیز و باورنکردنی سیب که نمی دانستید
    3. فواید خوردن غذاهایی که به ما احساس سبکی می‌دهد!
    4. در آبکاری، طلا معمولاً از محلول کلرید یا سیانید رسوب می‌کند