میز و صندلی تاشو کودکی که صاحبش را میلیاردر کرد

چگونه یک کودک نوپا را برای صرف غذا پشت یک میز و صندلی تاشو کودک بنشینیم؟
این یک نگرانی رایج برای خانواده هایی است که به فکر میز شیر گرفتن هستند که فرزندشان برای غذا ننشیند. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اولین باری که فرزندتان بر سر میز شیر گرفتن می رود موفقیت آمیز باشد.

تا زمان شروع غذا خوردن، کودک را ننشینید. 1-2 ساعت قبل از غذا خوردن میان وعده را حذف کنید. هر روز زمان های ثابتی برای وعده های غذایی و میان وعده داشته باشید. ببینید که کودک شما در صندلی خود راحت است. اطمینان حاصل کنید که پاهای کودک شما قادر به لمس صاف روی زمین است (ارتفاع صندلی را بررسی کنید).
در مورد انتظارات زمان صرف غذا شفاف باشید (اگر از خواب بیدار شوند وعده غذایی تمام می شود و غیره)
انتظارات واقع بینانه ای در مورد مدت زمان مناسب برای نشستن کودک داشته باشید.

میز
کودک را می توان برای ایمنی کمان کرد و سپس سینی را روی آن گیره داد. هنگامی که کودک بزرگتر می شود، صندلی بلند تله سفری به میز نزدیکتر می شود و دیگر از سینی استفاده نمی شود.

برای بسیاری از خانواده ها، میز شیرگیری مطلوب نیست. این نوع صندلی غذای متوسطی است که بین یک صندلی معمولی و یک میز شیرگیری قرار دارد.

Piccalio یک گزینه دوست داشتنی دارد که به عنوان کمک کننده آشپزخانه نیز عمل می کند. در حالی که این گزینه پشتیبان مورد نیاز یک نوزاد یا کودک نوپا را ندارد، اما برای سنین 2 سال به بالا یا اگر کودک آماده باشد، گزینه بسیار خوبی است.

این گزینه نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه باعث صرفه جویی در فضا نیز می شود.