نمک ریفان با حراج 80 درصدی فروخته شد

بر اساس اعلامیه وزارت خواربار، زراعت و مالداری، مصرف نمک در بسیاری از غذاها کاهش یافته است. کاهش قابل توجهی در استفاده از نمک به عنوان نگهدارنده در محصولات آب نمک مانند رب گوجه فرنگی، پنیر و زیتون مشاهده شده است.

نمک ریفان به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر برخی باکتری ها و میکروب ها به جای طعم در صنایع غذایی استفاده می شود و نمک به عنوان نگهدارنده استفاده می شود.

با این حال، استفاده از نمک با نرخ های بالا تصویر خطرناکی برای سلامت انسان ایجاد می کند. در این صورت می توان از نگهدارنده های طبیعی مواد غذایی استفاده کرد تا ماندگاری مواد غذایی مورد نظر کاهش نیابد.

نمک

غذاهای با محتوای نمک کاهش یافته به شرح زیر است:
زیتون: در حالی که 12 درصد بود، 8 درصد بود.
بیکن: از 8.5 درصد به 7 درصد کاهش یافته است.
نان: 2 درصد نمک 1.5 درصد بود.
فلفل چیلی: در حالی که 9 درصد بود، 7 درصد شد.
پنیر و رب به 5 درصد کاهش یافت.

مسئولان این وزارتخانه با اعلام اینکه تلاش‌ها برای کاهش نمک ادامه خواهد داشت، اعلام کردند که نمک پنیر سفید، چدار، پنیر آب‌شده و پنیر تولوم را ۱۲ تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهند.

استفاده از نمک برای افزایش ماندگاری غذاها مصرف نمک را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در حالی که میانگین مصرف نمک برای هر نفر در ترکیه 15 گرم است، میزان توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی کمتر از 5 گرم است.

بنابراین استفاده از نگهدارنده های طبیعی مواد غذایی در هنگام تولید این نوع مواد غذایی به ماندگاری آسیبی وارد نمی کند و سلامت انسان را تهدید نمی کند.

DiaNatura Safe که می توانید توسط دیاتک خریداری کنید ، محصولی است که تماماً از عصاره های گیاهی به دست می آید و می توانید بدون رعایت احتیاط قبل از استفاده و بدون آبکشی بعد از استفاده از آن استفاده کنید زیرا با مواد غذایی سازگار است.

DiaNatura Safe میکروارگانیسم های موجود در هوا و سطحی که در آن متمرکز شده است را در محیطی که از آن استفاده می شود به صفر می رساند.