هشت نکته طلایی جهت پول در آوردن با سرمایه کم

برای شروع کسب و کار لازم است تا سرمایه فراوانی داشته باشید اما در برخی از مواقع می توانید با سرمایه اندک نیز شروع به کار کنید و به موفقیتهای بالا برسید. برای کسب اطلاع از این روشها می توانید از مشاوره متخصصین استفاده نمایید.

کیک بستنی

 یکی از خوراکیهای خوشمزه که طرفداران زیادی در جهان دارد کیک بستنی شکلاتی موزی می باشد که با روشهایی کاملا ساده آماده می شوند. کیک بستنی در واقع نوعی کیک است که به وسیله بستنی درست می‌ شود و می ‌توان در آماده کردن آن از کیکهای نپخته و یا کیکهای لایه ‌ای اسفنجی استفاده کرد به این شکل که بستنی را در لایه ‌های برش خرده کیک اسفنجی قرار می دهند.

کیک بستنی یکی از انواع خوراکیهایی است که معمولاً در مهمانیها و حتی عروسی و تولد می‌ توان از آن استفاده کرد به طوری که بیشترین کشوری که از کیک بستنی به‌عنوان یک پیش ‌غذا استفاده می ‌کند کشورهای استرالیا و آمریکای شمالی می ‌باشد ولی در کشورهای آسیایی و اروپایی استفاده زیادی در مهمانی ها ندارد.

شکلات تخته ای

از قدیم تا به امروز همواره یکی از خوراکیهایی که در دنیای بزرگ انواع مختلف تنقلات در بین افراد کوچک و بزرگ و جوان محبوب بوده و  در بازار با قیمتهای مختلفی خرید و فروش می شود شکلات تخته ای می باشد، فرقی نمی ‌کند به شما زنید یا مرد، نوجوان یا میانسال، شکلات تخته ای در رده سنیهای مختلف به خصوص علاقمندان به شیرینی محبوب بوده است.

تصور عموم مردم در خصوص شکلات که فکر می کنند این خوراکی به دلیل داشتن قند و شکر برای بدن انسان مضر است اشتباه است زیرا  اگر ما در خوردن هر چیزی حد مناسب و استاندارد را رعایت کنیم دیگر نیاز به نگرانی درباره مضرات آن باشیم جدا از این مسئله شکلات تخته ای دارای خواص و ویژگیهای دیگری نیز است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

عسل گون

امروزه با توجه به افزایش میزان تقاضا برای عسل و همینطور افزایش تولیدات عسل گون، این محصول با کیفیتهای عالی در مراکز فروش و پخش مواد غذایی با قیمتهای مناسبی برای مشتریان ارائه شود. البته برخی از عوامل در بازار وجود دارند که م توانند بر قیمت این محصول اثر گذار باشند و نرخ این محصول را دچار تغییرات کنند که اولین عامل نوسانات نرخ ارز و طلا می باشد که با افزایش نرخ ارز نرخ اکثر محصولات و مواد غذایی افزایش می یابد.

نوع بسته بندی و وزن محصول تولید شده نیز می تواند بر قیمت اثر گذار باشد و از آنجایی که این محصول در بازار سراسر کشور به فروش می رسد نرخ و هزینه های حمل و نقل کالا ممکن است که بر روی قیمت این محصول اثر بگذارد.

هزینه های جانبی در زمان تولید و کشت عسل کوهی و سایر عوامل در مرکز تولیدی و زنبورداری نیز می تواند عامل به حساب بیاید که قیمت عسل گون را تحت تاثیر قرار دهد.

گوشی آیفون

در حال حاضر شرکت اپل که تولیدکننده گوشی آیفون است،  اقدام به عرضه مدل های مختلف گوشی هوشمند آیفون نموده است که طیف قیمت وسیعی دارند و بسیاری از گوشی های تولید شده توسط این کمپانی،  قابل خرید برای بسیاری از اقشار جامعه می باشد و از نظر قیمت مشابه با بسیاری از گوشی های موجود در بازار می باشند.

پردازنده های قدرتمند گوشی های آیفون،  باعث می شود افراد بسیاری علاقه مند به خرید این برند باشند،  پردازنده گوشی آیفون در مقایسه با گوشی های اندروید،  بسیار سریع تر و قدرتمند تر هستند.

اکوسیستم گوشی های آیفون هم را می توان جزء مزایای بسیار مهم این برند دانست که به راحتی و به واسطه اکوسیستم موجود در این گوشی ها،  اتصال بین دستگاه های مختلف مثل گوشی تلفن همراه و لپ تاپ را بر قرار کرد.