چای محمود عطری که سبب خاموش شدن آتش در جنگل شد

چای محمود عطری یک نوشیدنی محبوب در سراسر جهان است و ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد همچنین کالری کمی دارد.

افرادی که چای زیادی می نوشند به ویژه با شیر، شیرین کننده ها یا شربت اضافه شده باید خطرات احتمالی مانند مصرف بالای کافئین و شکر را در نظر داشته باشند.

آنها همچنین ممکن است بخواهند از پزشک خود بپرسند که آیا مصرف زیاد چای سیاه ممکن است با داروهایی که مصرف می کنند تداخل داشته باشد یا بر سایر جنبه های سلامتی آنها تأثیر بگذارد.

فواید فراوان چای سیاه شما را بر آن خواهد داشت تا آن را بر هر چای دیگری انتخاب کنید.

حدود 4000 سال پیش در چین کشف شد. فیتونوترینت های موجود در این چای می توانند به دفع سموم از بدن و التیام بدن شما کمک کنند علاوه بر این، سطح کافئین کمتر از قهوه است.

چای سیاه از اکسید شدن برگ گیاه کاملیا سیننسیس تولید می شود نام چای سیاه را می توان به رنگ چای نسبت داد. با این حال، از نظر فنی، کهربایی تیره یا نارنجی است.

از این رو، چینی ها از آن به عنوان چای قرمز یاد می کردند. روش تولید چای سیاه آن را از سایر انواع چای مانند چای سبز و چای اولانگ متمایز می کند.
تفاوت بین چای سیاه و چای معمولی در این است که چای اولی به دلیل فرآیند پیچیده اکسیداسیون طعم قوی تری دارد.

چای سیاه همچنین حاوی کافئین است. بیل بردلی، متخصص تغذیه می گوید: از آنجایی که حاوی کافئین است، باعث آرامش نمی شود.

پس از کندن، برگ های چای پژمرده می شوند تا رطوبت از آنها خارج شود هنگامی که آنها حداکثر رطوبت را از دست می دهند، برگ ها به صورت دستی یا با کمک ماشین ها از طریق قرار گرفتن در معرض دمای بالا غلت می شوند.

هنگامی که برگ ها به طور کامل اکسید شدند، بر اساس اندازه شان دسته بندی می شوند محتوای کافئین موجود در هر چای اغلب باعث نگرانی است.

تا آنجا که به چای سیاه مربوط می شود، یک فنجان چای تقریباً نصف مقدار کافئین موجود در یک فنجان قهوه دارد.