چرم مصنوعی جایگزین مناسبی در صنعت چرم طبیعی می باشد!

او توضیح می دهد: «البته یکی دیگر از مزایای چرم چسبان این است که ارزان تر است من آرزو می کنم که مشتریان قبل از خرید تحقیقات بیشتری انجام دهند و فروشندگان اطلاعات بهتری در محل فروش ارائه دهند.

او همچنین اذعان می کند که خرید چرم گوسفندی درجه یک برای هر مشتری نوشدارویی نیست بنابراین، اگر مشتری چیزی بادوام بخواهد و یکی از همکاران فروش به او بگوید که مبل چرمی آنیلین بادوام ترین است، او درست می گوید.

دانه بالایی قوی است اما اگر مشتری کودک یا حیوان خانگی داشته باشد که تصادف کرده باشد، با لوسیون برنزه کننده بر روی پاهایش بنشیند یا حتی یک لیوان آب بریزد، اگر چرم مصنوعی بالای دانه سطحی بادوام نداشته باشد، ممکن است علامت بزند در یک مشتری بسیار ناراضی.

کت چرم

چند نفری که برای این مقاله مصاحبه کردند به دنیای مبلمان گفتند که خرده فروشان هنگام ارائه قطعاتی که شامل کامپوزیت چرم یا موادی شبیه چرم هستند، با چه معضلی مواجه می شوند.

پیتر زولفرینو از Omnia Leather توضیح می‌دهد: «محصولات جدید زیادی وجود دارند که از کلمه چرم استفاده می‌کنند، اما در واقع ترکیبی از مواد چرمی هستند که بخشی از مواد چرمی و بخشی از پارچه هستند از این رو هر ماه قیمت چرم طبیعی تغییر می کند.

بنابراین، یک خرده‌فروش ممکن است ماده‌ای حاوی چرم آسیاب شده با روکش پلی استر را با قیمت 499 دلار بفروشد و مصرف‌کننده به این فکر کند که مبل چرمی خریده است فروش یک مبل با قیمت تبلیغاتی هیچ اشکالی ندارد، اما خرده فروشان این مسئولیت را دارند که به مشتریانی که تفاوت بین دانه کامل، چرم چسبنده یا جدیدترین ترکیب چرم پارچه را نمی دانند، بگویند.

با توجه به دوام، چرم تمام دانه، چرم دانه ای اصلاح شده و چرم خرد شده با ضخامت مشابه دارای ویژگی های استحکام بسیار مشابهی هستند چرم اسپلیت معمولاً مقاومت انعطاف پذیری خوبی ندارد و به همین دلیل است که در مناطق غیر قابل انعطاف استفاده می شود اصلاح دانه یا حتی حذف لایه دانه بالایی استحکام چرم را در مقایسه با نمونه های ضخیم یکسان تغییر نمی دهد.

در نتیجه قیمت محصولات نوین چرم در مقالات کامل توضیح داده شده است.

  • منابع:
    1. Leather Sales Education Guide – Part 1
  • تبلیغات: 
    1. سیستم ایرواشر
    2. واردات انواع ماهی تیلاپیا در ایران
    3. قیمت ظروف مسی فیروزه کاری در بازار تهران
    4. مرکز خرید شترمرغ پرواری زنده