کاشی استخری پرسپولیس موجب ذوب شدن یخچال ها در قطب جنوب شد

کاشی استخری پرسپولیس شنا در خط آب چیزی بیش از اضافه کردن سبک به زیبایی کلی فضای باز شما انجام می دهند. آنها نقشی حیاتی در نگهداری و نگهداری استخر شما دارند.

کاشی استخر خط آب که معمولاً به صورت نوار 6 اینچی نصب می‌شود، محیط استخر شما را دنبال می‌کند تا از گرده‌ها، کرم‌های ضدآفتاب، روغن‌های بدن و سایر موادی که وارد آب می‌شوند از ایجاد خط زرد و کثیفی در خط آب استخر جلوگیری کند.

فقط در مقیاس بزرگتر به آن به عنوان یک “حلقه وان حمام” فکر کنید. برداشتن آن از کاشی خط آب بسیار ساده تر از پاک کردن آن از گچ خالی است.

در حالی که کاشی های استخر خط آب این هدف مهم را انجام می دهند، ما نمی توانیم ارزش آنها را به عنوان یک عنصر طراحی موثر نادیده بگیریم. با بسیاری از گزینه های رنگی، بافت ها و فرمت ها، امکانات بی پایان است.

کاشی

از کاشی مترو گرفته تا کاشی موزاییک آبی ، چیزی برای هرکسی وجود دارد که بهشت ​​شخصی خود را بسازد. یک روند جدید به طور فزاینده ای محبوب شده است و ظاهری براق و مدرن را به هر منطقه ای ارائه می دهد: کاشی موزاییک شیشه ای.

زمانی که کاشی استخر شیشه ای به درستی نصب شود، بادوام ترین کاشی است که می توانید استفاده کنید. علاوه بر این، ظاهری منحصر به فرد و تقریباً درخشان را ارائه می دهد که با هیچ ماده دیگری قابل بازسازی نیست.

جدای از زیبایی شناسی، چندین فاکتور مهم دیگر وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری بین کاشی خط آب شیشه ای در مقابل کاشی خط آب چینی در نظر گرفت.

کاشی استخر چینی همچنان رایج ترین انتخاب برای استخر است. این یک کاشی استخر متراکم و بادوام است که نصب آن آسان و تمیز کردن آن آسان است.

کاشی استخری نرم و نرم در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها موجود است که به شما کمک می کند کاشی مناسب را برای مطابقت با بقیه رنگ ها و ویژگی های استخر خود پیدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مفید در مورد کاشی استخر چینی این است که الگوهای طرح پیچیده ای را ارائه می دهد، مانند کاشی استخر ترا بلو، موزاییک.

کاشی های چینی خط آب انتخاب مناسبی برای افرادی است که می خواهند ظاهری کلاسیک و سنتی را در استخر و حیاط خلوت خود حفظ کنند.