کفش یزی 350 اورجینال قابلیت تغییر به 5 رنگ مختلف را دارد

اجسام تیز در کف محل کار خطر بزرگی برای کارمندان است. اجسام تیز مانند میخ یا پیچ می توانند کف کفش یزی 350 اورجینال های معمولی را سوراخ کرده و به پاهای شما آسیب بزنند.

کفش یزی 350 اورجینال ایمنی مقاوم در برابر اجسام نوک تیز (به نام زیره ضد سوراخ) شامل یک صفحه فولادی است که در وسط زیره قرار می گیرد و از خطرات ناشی از پا گذاشتن بر روی اجسام تیز محافظت می کند.ش

همه کفش یزی 350 اورجینال های ایمنی آرک را می توان با صفحه ضد سوراخ سفارشی کرد. برخی از چکمه های کار در امتداد کف پا (بالای پای شما) محافظت بیشتری دارند.

کفش

اگر تا به حال چیزی را روی پای خود ریخته اید، می دانید که چقدر می تواند برای پای شما خطرناک باشد. هر کاری با ماشین آلات سنگین، بارهای سنگین یا شرایط خطرناک ممکن است نیاز به استفاده از کفش یزی 350 اورجینال های مخصوص محافظ متاتارس داشته باشد.
سرما
کار در شرایط سرد به این معنی است که لباس پوشیدن برای گرم نگه داشتن اهمیت دارد و کفش یزی 350 اورجینال های شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگر در خارج از منزل کار می کنید یا خیلی سرد می شوید، چکمه های عایق حرارتی ضروری هستند. پاهایی که به درستی در برابر سرما عایق بندی نشده اند، مستعد سرمازدگی و سایر خطرات مرتبط با سرما هستند.

کفش یزی 350 اورجینال ریما با رویه چرم می تواند تا حد زیادی از پاهای شما در برابر سرما محافظت کند. چکمه های چرمی ضد آب یک انتخاب محبوب هنگام کار در شرایط مرطوب هستند.

کار در یک محیط مرطوب خطر خیس شدن را دارد. بنابراین خشک نگه داشتن پاها نیز به محافظت از آنها در برابر سرما کمک می کند.