فروشنده تخمه آفتابگردان محلی در اثر ایست قلبی در گذست

تخمه آفتابگردان محلی از استخوان های ما بسیار مراقبت می کنند.

به لطف محتوای بالای کلسیم و منیزیم آنها که برای حفظ ساختار فیزیکی استخوان ها، تقویت آنها و حفظ سلامت مفاصل ضروری است.

همچنین کشف شده است که مس موجود در دانه‌های آفتابگردان خام برای فعال کردن آنزیم‌ها بسیار مهم است که با ایجاد ارتباط متقابل الاستین و کلاژن (دو جزء فعال بافت همبند) استحکام و انعطاف استخوان‌ها و همچنین مفاصل را افزایش می‌دهند.

ویتامین E موجود در تخمه آفتابگردان اثرات ضد التهابی شگفت انگیزی بر بدن ما دارد. به عنوان یک آنتی اکسیدان محلول در چربی، از ما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند، که در نهایت ما را از بیماری های التهابی مختلف مانند آسم، آرتریت روماتوئید، آرتروز و غیره در امان نگه می دارد.

چگالی بالای منیزیم در تخمه آفتابگردان برای اعصاب ما نیز مفید است این کلسیم را از هجوم عجله به نورون ها دور می کند و همچنین فعالیت های طبیعی آنها را تحریک می کند.

تخمه

اینها برای آرام نگه داشتن ماهیچه ها و همچنین رگ های خونی که منجر به آرامش و آرامش سیستم عصبی می شود، بسیار مهم هستند.

خوردن تخمه آفتابگردان سفر کاهش وزن شما را آسان و روان می کند کاملاً مغذی است و ما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد، که برای کاهش وزن مؤثر بسیار ضروری است.

مصرف تخمه آفتابگردان ارتباط تنگاتنگی با سلامت روان ما دارد و این نیز به شیوه ای مثبت آنها حاوی یک اسید آمینه ضروری به نام تریپتوفان هستند که به ما کمک می کند تا با تسهیل آزادسازی یک انتقال دهنده عصبی به نام “سروتونین” در بدن از شر استرس، تنش و اضطراب خلاص شویم باعث آرامش مغز، کاهش افسردگی و بهبود خلق و خوی ما می شود.

وقتی تغذیه شما کافی باشد، به راحتی می توانید پوستی زیبا و بی عیب داشته باشید.

دانه های آفتابگردان غنی از ویتامین E به عنوان یک درمان طبیعی قوی برای پیری زودرس در نظر گرفته می شود آنها از پوست ما در برابر آسیب های رادیکال های آزاد، آسیب های خورشید و آسیب های محیطی محافظت می کنند، که برای جلوگیری از علائم پیری و حفظ شادابی پوست ضروری است.