قوطی فلزی اصفهان موجب درمان سنگ کلیه می شود

قوطی فلزی اصفهان پرمصرف ترین بسته بندی فلزی هستند و از فولاد یا آلومینیوم ساخته می شوند. قوطی های حاوی فولاد از ورق قلع الکترولیتی یا فولادی با روکش کروم اکسید کروم الکترولیتی ساخته می شوند که به عنوان فولاد بدون قلع نیز شناخته می شود.

قوطی های فلزی به دو روش ساخت دو تکه یا سه تکه طبقه بندی می شوند. قوطی‌های دو تکه یا تحت فرآیند کشیده‌شده و اتو شده از یک ظرف خالی که به‌طور متوالی به یک قوطی بلندتر با همان قطر تبدیل می‌شود یا یک فرآیند کشیده‌شده و دوباره کشیده شده و به قطر کوچک‌تر تبدیل می‌شود.

قوطی های سه تکه با روکش کردن فولاد و سپس نورد کردن دیواره قوطی به شکل استوانه ای ساخته می شوند. درزها جوش داده شده و پایه با تا کردن دوبار سیلندر و لبه انتهایی و چین خوردگی به سیلندر مهر و موم می شود – فرآیندی که به آن درز دوگانه می گویند.

قوطی

آیا شکل گیری نوآوری ها برای کاهش مواد بسته بندی فلزی و در نتیجه کاهش هزینه ها و وزن ادامه دارد. به عنوان مثال، CanSealPro Amcor و Crown’s Peelfit یک غشای آلومینیومی را مستقیماً روی سیلندر قوطی اعمال می‌کنند و نیازی به دوبار دوختن انتهای قوطی به سیلندر را از بین می‌برد و وزن ظرف را تا 16 درصد سبک می‌کند.

خامه فرم گرفته، اسپری های پنیر و اسپری های آزاد کننده تابه در قوطی های آئروسل با استفاده بهینه از فلز بسته بندی می شوند. یک مثال قابل توجه ReAl شرکت Ball Corpقوطی آئروسل، که 15٪ سبک تر از قوطی استاندارد است و اثرات زیست محیطی کمتری را ارائه می دهد.

برای قوطی‌های دو و سه تکه، مهره‌زنی روی دیواره‌های جانبی استحکام می‌افزاید، دیواره جانبی نازک‌تر را به‌طور کلی ایجاد می‌کند و سطح مناسبی برای چسبندگی برچسب فراهم می‌کند. سایر عناصر طراحی مانند حکاکی لیزری، چاپ شده، زبانه های باز کننده رنگی، و انتهای قوطی که برای ظروف نوشیدنی استفاده می شود، به برندها اجازه می دهد تا هنگام نوشیدن محصول با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند.