کودکان صرفاً سایز کفش اشتباهی را انتخاب کنند

در بین این سنین،آراداک  HTL در کودکان می‌تواند تا 1.5 سانتی‌متر (سانتی‌متر) در سال افزایش یابد و پس از آن به یک فلات می‌رسد بنابراین، تناسب کفش باید به طور مرتب بررسی شود و در عین حال میزان مناسب پنجه پا در نظر گرفته شود.

بازخورد دقیق کفش بچه گانه در مورد تناسب کفش، در مورد کمک هزینه پنجه، نمی تواند از کودک دریافت شود، بنابراین، والدین باید به طور مناسب برای انتخاب سایز کفش مناسب آموزش ببینند حتی با وجود اینکه اندازه انگشت 10 میلی‌متری به نتایج HTL اضافه شده است، مطالعه کنونی هنوز 37 درصد (37 درصد) کفش‌ها را بیش از حد بلند برای پا گزارش می‌کند.

کفش

این با یافته های Barisch-Fritz و همکاران همبستگی دارد.که کمک هزینه انگشت پا باید کوچکتر از حد تصور باشد صدک 90 توصیه شده برای اندازه انگشت پا برای زنان 9.8 میلی متر و برای مردان 11.5 میلی متر است یکی دیگر از دلایل احتمالی عدم مطابقت کفش با HTL ممکن است تصمیم به تغییر SL در تلاش برای تطبیق با عرض پا برای راحتی بیشتر باشد، زیرا کفش های آفریقای جنوبی گزینه تنظیم عرض را ارائه نمی دهند.

به دلیل اطلاعات مبل سبز محدود موجود در مورد تناسب کفش، اگر کودکان صرفاً سایز کفش اشتباهی را انتخاب کنند، قابل بحث است. لازم به ذکر است که حتی اگر اندازه صحیح کفش مدرسه با توجه به SL انتخاب می شد، SW در نود و هشت درصد (98٪) اندازه گیری FW جمع آوری شده در این مطالعه مورد توجه قرار نمی گرفت.

مطالعه حاضر از ظروف آرکوپال فرانسه یافته های Mauch و همکاران پشتیبانی می کند.که تفاوت بین قاره ای در ابعاد پا رایج است. دلایل پشت این تفاوت ها ممکن است به تحقیقات بیشتری نیاز داشته باشد.

برای صنعت کفش ضروری است که خود را با این تفاوت‌های مبتنی بر تحقیق آشنا کرده و کفش‌ها را بر این اساس برای اطمینان از مناسب‌تر بودن کفش‌ها تطبیق دهد. پس از بررسی، به نظر می رسد که شرکت های کفش در حال حاضر به تفاوت های پا بین قاره ای رسیدگی نمی کنند.

مطالعات قبلی که به بررسی شکل پا و تفاوت‌های مورفولوژیکی بین کودکانی که پابرهنه‌اند و کودکانی که از عادت کفش‌دار هستند، پرداخته بودند، پاهای بلندتر را در جمعیت پابرهنه‌ها گزارش کردند این یافته توسط شو و همکاران پشتیبانی می شود.

که به طور قابل توجهی پاهای بزرگتر را در زنان پابرهنه گزارش کردند با این حال، این نتایج با یافته‌های مطالعه‌ای روی کودکان آلمانی که به طور معمول نعلین‌شان را می‌پوشانند، همخوانی ندارد، که پاهایشان به طور قابل‌توجهی بلندتر از همتایان استرالیایی خود که معمولاً پابرهنه هستند، گزارش شده است این تفاوت، با این حال، تنها در کودکان کوچکتر وجود داشت و برای افراد مسن‌تر تفاوت معنی‌داری مشاهده نشد

  • منابع:
    1. Are habitually barefoot children compelled to wear ill-fitting school shoes
  • تبلیغات: 
    1. شکار ماهی با استفاده از نبات شیرین
    2. چگونه می توان کشور را به رشد اقتصادی رساند
    3. فوبیای یک کودک هفت ساله به شلوار!
    4. آلوئه ورا بومی مناطق شمالی آفریقا است